Haha!

Måste bara skriva ett inlägg om en rolig sak en person sa idag i skolan, och sen en annan sak som var för ca 1 år sedan ;)

Vi kallar personen Petra ;) eftersom hon inte vela ha sitt namn.

Idag:
P: Asså, jag såg en bit av en film ihelg. Och allt dom gjorde i den var fan bara och knulla!
J: hm, är du säker på att det var en vanlig film? haha
E: det låter liksom som en porrfilm..
P: men.. haha.. inte vet jag. Men det var fan allt dom gjorde!
J&E: men då är det ju en porrfilm! haha
J: vilken tid vare?
P: efter tolv någongång.....
E: då är det ju det!
P: men sänder dom sånt på tv???
J: men jaaa, haha
P: Oj då..*tänker* då kanske det var det.
Alla: hahahah!


För ca 1 år sedan:

En konversation mellan några om tamponger och tolettbesök
hurvida man kan pissa samtidigt man har en tampong inne som tjej.

P: VAA?! kan man pissa fast man har en tampong inne?
J: jaaa, det är ju två olika hål! haha.
P: det visste jag ju inte haha.
J: haha, hojj! men nu vet du ..


Jag kan då säga att man fick sig ett gott skratt! ;D

Kommentarer
Postat av: Amandah

Alla kan ha sina blonda stunder ;p

2010-02-10 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0