Inte orkat

Jag har inte orkat blogga på ett tag, men det gör inte så mkt :)

Min helg kan stavas underbar och jag kan berätta lite smått, på fredag efter jag varit hemma lite så tog jag och fredrik hundarna och gick ut på en liten promenad, sen gick jag och lämna min hund och tog lite saker sen gick vi vidare till han och var dör ett tag. Så gick vi till coop fram och åter och köpte lite, sen åt vi tacos och efter det bakade vi semlor! ;D haha. Jag har faktist fotat dom så ni får se dom då jag har fört över till datorn. Då vi var på coop hyrde vi en film och det var "the land of the lost" tyckte den var ganska bra så där har ni ett filmtips :)



lördagen gjordes inte så mkt var hundvakt under kvällen och annarsa bara tog det lugnt, igår var vi ut med skoter en sväng och sen hos han under kvällen och natten :) nu sitter jag här i skolan och vi skulle egentligen ha börjat lektionen för 35 minuter sen men sture kommer med tåget och det är försenat så vi börjar lite senare, eller ja vi börjar arbeta lite senare med det han säger :) har tänkt göra ett test nu som ska göras så ska sätta igång med det :) haha, nu kom ju sture ^^



blev ett lite tråkigt inlägg haha, men bilder ska jag ladda upp då jag fått över dom på datorn :)

[   Såg senare att jag fått en kommentar från annika, så skriver svaret här: Tack! :)  ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0