LOOOOOOV!

Äntligen så har man sportlov!
det behövs nu, är lagomt skolless och det är jobbigt.
Eter skolan idag har jag bara fixat lite småsaker och ska väl äta sen.
Efter det så blir det att gå till amanda som ska ha födelsedagsfika idag.
Så ska fika där och ge henne sin present :)
efter det så gå jag till fredrik och där tillgringar jag nog natten skulle jag tro ;D

Saknar min älskling redan så :) Ihelg så kommer det nog bara stå slappa på
schemat skulle jag tro, men vet inte, får väl se :)

Nu ska jag slå in amandas present och sen tror jag jag måste värma vetekudden för
min nacke, har typ nackspärr :S

Vet inte hur inlägget kommer se ut om allt hamnar huller om buller och stavfelen är
många men det får duga, nu avrudar jag. ha ett trevligt lov, ni som har det nu i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en jäääävla ängel ;D haha. Men TAAACK <3

2010-02-27 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0