Skön dag!

Hej hej, idag hade jag sov morgon till tio över nio. Fredrik sov hos mig, tack ♥ och sen då jag kom til skolan fick vi läsa igenom till provet va hade en stund senare, efter provet (som jag tyckte gick jättebra!) så fick vi lunch :) och fick även veta att vi inte hade våran sista lektion så skulle sluta 13.35 och göra bara en liten hemuppgift till nästa tisdag :) Men då vu hade varit och ätit gick jag upp till skolsköterskan och frågade om jag fick komma då ist för under matten senare och det fick jag :) hon kollade: vikt, längd, hörsel och färgseende. Sen fick man fylla i ett formulär också med massa frågor :)

Då jag var klar där så var det en timme kvar tills matten började så satt i datasalen, efter nån min kommer dom och säger att vi inte har någon matte utan bara ska jobba en sida hemma så då ringde jag mamma och hon kom och hämtade mig :) så slutade halv 12 ist för 3, skönt :) hemma har jag gjort mattesidan och gått med hunden runt kvarteret, nu sitter jag här och väntar på att fredrik ska sluta :) vet inte om vi ska följa hans syster på badet, men kanske iaf :)

Jag har ju såå intressanta dagar och inlägg men iaf ^^


Dagens:
klädsel: leggins, tröjtunika, linne, underkläder
smink: det vanliga
låt: only you
planer: vara med fredrik iaf ♥
sötnos: älsk
händelse: prov?
film: ingen än så länge iaf
roliga: kommer inte på nått haha
måste: för en gångs skull inget
mat: frukost, parisare
imorgon: skolan och sen lina :)


Dagens kläder, tröjan har jag beställt för bara ett
tag sen från gina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0