Tack!

Tänkte just bara skriva lite innan jag ska äta :)
Min dag började med att kliva upp, inte skönt.. och fredrik gick hem och jag gick och fixa mig. Sen till skolan och hade engelska, gjorde inte så mkt. Efter det en lektion med sture, han var en timmer försenad, när han väl kom skulle vi bara träna på att rita (?!) vi fick rita solar, moln, streckgubbar osv. ska fota så ni får se häftet, lite sjukt. Sen hade vi lunch och efter det bara matte, sen slut :) så var hemma innan ett ist för två som annars :)

När jag kom hem gjorde jag lite i min svenska, eller ja tittade igenom hur jag ska skriva på onsdag då alla ettor ska skriva en utredande uppsats. Sen satt jag mig här och har blivit sittandes :) Ikväll ska jag och älsklingen på bio, farsan :)

Nu har jag tänkt ladda upp bilderna från igår (skoter tur)


Det var jättefint väder! och varmt :)


Sjön, och det var inte roligt att köra där!
på tbk vägen körde jag bakom linnea och så såg
jag att det bara bubbla upp vatten bakom henne
så då blev det att ta ett eget spår (allt annat hade vatten)
och bara gasa på för fullt och stanna på andra sidan..
Panik hade jag ju nästa, känna hur det går sådär
tungt där bak då vattnet kommer upp..


Jag på skotern :) (tack pappa!, men vet att det är din också ;)


Hela ser ut såhär :) ska fixas lite saker också
och kan säga att jag är glad att slippa mammas x)



Och sen ett till tack, till både mamma och pappa! :D

Fick en ny mobil igår:



Tack, tack, tack :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0