Det blev idag..

Som jag satte mig ner och ska skriva det där långa inlägget med lite bilder ;)

Idag hade jag skola från 8.45 - 11.00 skönt!
Under dagen har jag städat och fixat här hemma lite, även pluggat för vi har prov på måndag och på torsdag. Nu sätter jag mig här medans jag väntar på att pappa ska komma med maten, är jätte hungrig! blir pizza, gott :) Sen ska jag gå till min älskling, och det är efterlängtat som tusan! ♥ har inte varit med han på två dagar och saknar han :/ Ska sova där också, och ihelg kommer jag nog säker inte uppdatera så mkt så önskar er som läser en trevlig helg! :)

Nu till bilderna från senaste tiden.


En jävligt stor kanin, riktig. Hur??


På några lektioner med sture har
vi fått häften som vi ska rita i,
alltså rita av.. för att lära oss
Lite töntigt och lätt kanske?


Såg en regnbåge då vi var påväg
till piteå, ovanligt på vintern! ;)


Lyckades fota då det var kallt här en dag
Men fick inte med då det var typ -38


B&B innan vi båda varit hos frissan


USCH!


Usch här också!


B&B efter besöket hos frissan ^^


Sportlovet, min och älsk skoter


Fredrik gör eld


Körde ju skoter till och övernattade även
i fredriks stuga i markitta


Min älskling ♥
Och hans pappa bakom


Var ju med lina i onsdags :)

Får bli bara det, har inte så mkt mer att säga :)

Nu ska jag gå till fredrik, avrundar..

 


Kommentarer
Postat av: Linnea N

jaa jag var också lite sugen, men den är slut i min storlek! :p

2010-03-15 @ 10:39:51
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0