10/10/10

Minns förra året då det var 09/09/09 och det är redan över ett år sedan, tiden går fort! Ja, kan ju börja med att bara dra kortfatat min helg, fredag bara tog det lugnt med fredrik :) Lördag kom släkten från piteå så har tillbringa lite tid med dom och kört runt lite i gve och mbgt för att visa lite, sen kl 7 befann vi oss hos Christel och firade att hon blev ett år äldre och ett år närmare 18 :) Sen var det nattbio som var planen och dit for vi men jag och joakim stannade bara första filmen för vi båda var då så trött.

Idag klev jag upp kl 8, hör och häpna men jag kunde inte somna om men det var lika bra det för då hann jag iaf se farmor, farfar och dom innan dom for igen :) Efter det har jag bara suttit framför den här skärmen så ska bara vänta på pappa och sen fara och köra lite :) ikväll tror jag det blir att bara ta det lugnt och inatt och imorgon ska jag sova som en stock för börjar först 12! ;D

Nu ska jag se vad jag kan göra åt min påbörjade redigering av den design jag laddat ner :) hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0