26 oktober

Det var ett tag sen, nog för att det har börjat bli min början varje gång men.. Tänkte bara säga att livet rullar på och att lovet som kommer känns underbart att få för behöver ett litet avbrott från skolan. På lördag blir det mest troligt luleå med Cicci, Linnea och Ehlin :) sen vet jag inte om det blir så att jag blir kvar där och far vidare till piteå samma dag och stannar i piteå till på måndag, men inget bestämt ännu :) sen har jag inte direkt så mkt planerat under lovet men det får vi väl se. Nu funkar inte styckeindelningen när jag skriver från mobilen så ska inte skriva så mkt så nu avslutar jag och hoppas att jag drar mig till bloggen snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0