30 sep

Det var ju som ett tag sedan ett riktigt blogginlägg blev skrivet här, men idag ska jag mest troligt sätta mig ner och fixa klart bloggen ief, har ju hittat en design ja för över en månad sen men har inte haft tid eller ork att sätta upp den. Men stannar hemma från ridningen idag och tar det lugnt, är sjuk och har varit det sen förra helgen och det har inte gett med sig men är på bättringsvägen så ska utnyttja det och ta det riktigt lugn så jag blir helt frisk till helgen.

Allt för nu, men kanske återkommer om jag nu sätter mig och fixar ovanstående :)

Kommentarer
Postat av: Linaa

Nu blev du allt nyfiken? ;)

Jag tänkte bara informera dig om att du har fått en utmaning av mig på bloggen om du inte sett det?!

Så nu har du inget val, uppdatera bloggen! Haha :)

2011-04-04 @ 15:18:41
URL: http://linaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0