Utmanad av lina

Eftersom lina har utmanat mig och så gott som tvingat mig i några dagar att uppdatera så gör jag listan nu. Har slutat redan kl 10 idag och här hemma har skolarbete väntat, läste 10 kapitel i Candide och sen sovit 3 timmar så nu måste jag lägga på ett kol med världsarvsarbetet....

Svara endast med ett enda ord!
Utmana fem personer att göra testet!
1. Din mobiltelefon:
nöjd
2. Din äkta hälft:
ingen
3. Ditt hår:
Svart-rött
6. Det bästa du vet:
lycka
7. Din dröm inatt:
konstig
8. Din dröm/ditt mål:
Körkort
9. Rummet du är i:
Mitt
10. Din hobby:
ridning
11. Din skräck:
Spindlar
12. Vill du vara om 6 år:
glad
13. Var du igår kväll:
Hemma
14. Vad du inte är:
elefant
15. En sak du önskar dig:
körkort
16. Var du växte upp:
Gällivare
17. Det sista du gjorde:
sov
18. Dina kläder:
mysiga
19. Din TV:
samsung
20. Ditt husdjur:
Kira
21. Ditt humör:
trött
22. Saknar du någon:
ja
23. Din bil:
audi
24. Något du inte har på dig:
kavaj
25. Favoritaffär:
gina
26. Din sommar:
skönt
27. Älskar någon:
Ja
28. Favoritfärg:
rött
29. När skrattade du senast:
skolan
30. När grät du senast:
vetej

Jag utmanar :
Pernilla
Sara E
"by" Linnea ;)
Amanda
Ville

Kommentarer
Postat av: amandah

aah du får påminna mig att göra den när jag börjar blogga igen, har bestämt att jag ska börja med det efter stockholm för då har jag säkert fotat massa fina bilder och gjort om bloggen för nu ser bloggen ut som skiiiiit! Puss

2011-04-12 @ 20:13:27
URL: http://lisaamandah.blogg.se/
Postat av: Evelina

Från www.ebay.com, där säljer de både ny och begagnade saker. Tror man t.o.m kunde gå in på en länk där de bara var ny saker. För mitt var nytt, i förpackning och allt.. Fast många säger "De är bara begagnade", jag säger då bullshit till de! ;)

2011-04-14 @ 13:34:18
URL: http://oscarssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0