Sisådär kl 5 på natten..

..lyckades jag få ihop en snabb header. Vet inte varför jag alltid lyckas få bilder suddiga på senaste tiden men själva headern blev ändå godkänd :)

Nu tror jag det är högst dags för mig av sova, jag åker nog hem till gve imorgon (fredag) och sen på måndag åker jag med min älskling och hans familj till luleå om jag inte vet fel :)

Idag (torsdag) har även jag och min älskling "firat" vår andra förlovningsdag, men då vi är 30 mil ifrån varandra blev det inte mycket till firande.. Vi firade lite för en vecka sen men hade varit roligt att få tillbringa dagen med varandra, har gått runt och känt mig deppig över det hela dagen men imorgon är jag förhoppnningsvis i hans famn igen ♥

Sen hoppas jag också att få träffa lite saknade kompisar som jag inte träffat på länge.. På det sättet är det skönt att skolan börjar snart, alltså att man får träffa sina vänner. Annars kan skolan gärna utebli ett x antal veckor till, det kommer inte bli ett roligt sista år... förutom att man blir student och sånt såklart ;)



Nu, sängen. Godnatt :)



Nästan på dagen 2 år sedan,
ruskigt vad tiden rusar..♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

SV: Tack så mycket! :) Jag gillar faktiskt också bilden på headern, kärlek för mig. ;)

2011-08-11 @ 21:48:16
URL: http://oscarssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0